Каліш Ніна Василівна
Вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Підріжжя Ковельського району Волинської області
Звання "Старший вчитель"
Учень - не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити.
"Учитель - це посмішка, радість, спокій, підтримка".
"Робити все творчо, чудово і легко, віддатись роботі, бо це - недаремно".
Освіта: середня спеціальна, 1971-1975 р. навчання у Володимир-Волинському педагогічному училищі імені А.Ю. Кримського
Спеціальність: вчитель початкових класів
Домашня адреса: Волинська обл., Ковельський р-н., с. Підріжжя, вул. Лесі Українки, 4
Шлях вчителя: 1975-2016 р. вчитель початкових класів Підрізької ЗОШ І-ІІІ ступеня
Стаж роботи: 40 років
Грамота управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, Наказ №85-к від 05.08.2011 р.
Лютий 2011 р. - курс за програмою Intel "Навчання для майбутнього"
"До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання" В.О. Сухомлинський
Життєве та педагогічне кредо:
"Навчати з любов'ю, з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння, бажання й старання. І все - залюбки!"Мій повсякденний девіз:
"Від творчого вчителя до творчого учня"."Учитель - це посмішка, радість, спокій, підтримка".
"Робити все творчо, чудово і легко, віддатись роботі, бо це - недаремно".
Загальні відомості:
Каліш Ніна Василівна, 09.11.1955 р.н.Освіта: середня спеціальна, 1971-1975 р. навчання у Володимир-Волинському педагогічному училищі імені А.Ю. Кримського
Спеціальність: вчитель початкових класів
Домашня адреса: Волинська обл., Ковельський р-н., с. Підріжжя, вул. Лесі Українки, 4
Шлях вчителя: 1975-2016 р. вчитель початкових класів Підрізької ЗОШ І-ІІІ ступеня
Стаж роботи: 40 років
Нагороди:
Грамота відділу освіти і науки Ковельської райдержадміністраціїГрамота управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, Наказ №85-к від 05.08.2011 р.
Курсова перепідготовка:
Лютий 2011 р. - курси підвищення кваліфікації при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти.Самоосвіта
"Учитель живе доти, доки він вчиться" К.Д. УшинськийЛютий 2011 р. - курс за програмою Intel "Навчання для майбутнього"
Проблемне питання:
Особливості індивідуально-диференційованого підходу у читанні."До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання" В.О. Сухомлинський
Очікувані результати:
- учні розуміють і усвідомлюють мету діяльності;
- організовують свою працю;
- користуються логічним мислення, мислительними здобутими вміннями;
- контролюбють і оцінюють результати своєї праці;
- прагнуть набути нових умінь і навичок у досягненні поставленої мети;
- прагнуть вірити у свої власні сили і можливості.
- Використання різних форм роботи, застосування диференційованих завдань, створення умов для кожного учня та досягнення мети своїми зусиллями.
- Працюємо як одне ціле, але кожен іде своїм шляхом.
Результативність
Результат праці
Науково-методична діяльність:
- Районний семінар вчителів 1-4 класів.
- Член творчої групи вчителів по впровадженню інноваційних навчальних технологій.
- Систематично знайомлюся з передовим педагогічним досвідом вчителів свого району, області та країни в цілому.
- Беру активну участь у районних семінарах на базі своєї школи.
- Тісно співпрацюю з вчителями підшефних шкіл І ступеня с.Кашівка та с.Ситовичі.
Участь в конкурсах та олімпіадах:
Всеукраїнськиий конкурс "Вчитель року - 2011" І районний тур- Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру",
- Всеукраїнський конкурс з англійської мови "Гринвіч",
- Всеукраїнський конкурс з українознавства "Патріот",
- Міжнародний природничий інтерактивний конкурс "Колосок - осінній" та "Колосок - весняний",
- Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика
Шкільне життя
Позаурочна діяльністьРобота з батьками
- Батьківські збори;
- Бесіди;
- Збори-тренінги;
- Анкетування;
- Ділова гра;
- Турнір;
- Збори у поході.
Немає коментарів:
Дописати коментар