Портфоліо вчителя


Каліш Ніна Василівна

Вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Підріжжя Ковельського району Волинської області 

Звання "Старший вчитель" 

Учень - не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити.


Життєве та педагогічне кредо:

"Навчати з любов'ю, з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння, бажання й старання. І все - залюбки!"

Мій повсякденний девіз:

"Від творчого вчителя до творчого учня".
"Учитель - це посмішка, радість, спокій, підтримка".
"Робити все творчо, чудово і легко, віддатись роботі, бо це - недаремно".


Загальні відомості:

Каліш Ніна Василівна, 09.11.1955 р.н.
Освіта: середня спеціальна, 1971-1975 р. навчання у Володимир-Волинському педагогічному училищі імені А.Ю. Кримського
Спеціальність: вчитель початкових класів
Домашня адреса: Волинська обл., Ковельський р-н., с. Підріжжя, вул. Лесі Українки, 4
Шлях вчителя: 1975-2016 р. вчитель початкових класів Підрізької ЗОШ І-ІІІ ступеня
Стаж роботи: 40 років

Нагороди:

Грамота відділу освіти і науки Ковельської райдержадміністрації
Грамота управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації, Наказ №85-к від 05.08.2011 р.

Курсова перепідготовка:

Лютий 2011 р. - курси підвищення кваліфікації при Волинському інституті післядипломної педагогічної освіти.

Самоосвіта

"Учитель живе доти, доки він вчиться" К.Д. Ушинський
Лютий 2011 р. - курс за програмою Intel "Навчання для майбутнього"

Проблемне питання:

Особливості індивідуально-диференційованого підходу у читанні.

"До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання" В.О. Сухомлинський

Очікувані результати:

  • учні розуміють і усвідомлюють мету діяльності;
  • організовують свою працю;
  • користуються логічним мислення, мислительними здобутими вміннями;
  • контролюбють і оцінюють результати своєї праці;
  • прагнуть набути нових умінь і навичок у досягненні поставленої мети;
  • прагнуть вірити у свої власні сили і можливості.
Шляхи реалізації:
  • Використання різних форм роботи, застосування диференційованих завдань, створення умов для кожного учня та досягнення мети своїми зусиллями.
  • Працюємо як одне ціле, але кожен іде своїм шляхом.

Результативність

Результат праці


Науково-методична діяльність:

  1. Районний семінар вчителів 1-4 класів.
  2. Член творчої групи вчителів по впровадженню інноваційних навчальних технологій.
  3. Систематично знайомлюся з передовим педагогічним досвідом вчителів свого району, області та країни в цілому.
  4. Беру активну участь у районних семінарах на базі своєї школи.
  5. Тісно співпрацюю з вчителями підшефних шкіл І ступеня с.Кашівка та с.Ситовичі.

Участь в конкурсах та олімпіадах:

Всеукраїнськиий конкурс "Вчитель року - 2011" І районний тур
  1. Міжнародний математичний конкурс "Кенгуру",
  2. Всеукраїнський конкурс з англійської мови "Гринвіч",
  3. Всеукраїнський конкурс з українознавства "Патріот",
  4. Міжнародний природничий інтерактивний конкурс "Колосок - осінній" та "Колосок - весняний",
  5. Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

Шкільне життя

Позаурочна діяльність

Робота з батьками

  • Батьківські збори;
  • Бесіди;
  • Збори-тренінги;
  • Анкетування;
  • Ділова гра;
  • Турнір;
  • Збори у поході.
Творчі сходинки

Здійснюючи екологічне виховання, вчитель повинен стимулювати допитливість та інтерес до пізнання природи описами її об'єктів та явищ. Це можна втілювати, використовуючи усну народну творчість - приказки, прислів'я, прикмети, загадки, легенди, казки, пісні, повір'я та авторські твори.


Немає коментарів:

Дописати коментар