пʼятниця, 11 вересня 2015 р.

Кросворд "Квіти - рослини"

По горизонталі:
1. На тонких бринять стеблинках
Між травинок і пеньочків
Сині-сині, звуться дзвінко
Лісові квітки ... (Дзвіночки).
2. Стоять у лузі сестрички:
Золотенькі очка, біленькі вії. (Ромашки)
3. Стоять красуні на воді,
Вінки в них білі й золоті. (Лілії)

4. Лікувальну силу маю,
Жовтим цвітом розцвітаю.
Називають — ключ весни.
Як я звуся? Ти скажи! (Первоцвіт)
5. Поле вбралося в обнову,
Сукню одягло бузкову,
І над нею залюбки
Цілий день гудуть бджілки.
Пречудово в літню днину
Зацвітає ... (Конюшина).
6. Цвіте синьо, лист зелений.
Квітник прикрашає.
Хоч мороз усе побив —
Його не займає. (Барвінок)
7. Фіолетова, рожева, синя квітка ця.
А яка вона духмяна, ароматна, запашна! (Фіалка)
8. В чистім полі він росте:
На високих ніжках,
В зелених панчішках,
Квіточки блакитні,
Оченьки привітні. (Льон)
9. Червона, солодка, пахуча, росте низенько, до землі близенько. (Суниця)
10. Я перший розцвітаю серед гаю
І білий, наче сніг, я колір маю.
Хто я? Відгадайте!
Ви мене не ображайте.
Не зривайте, не топчіть,
Хочу довго-довго жить.
Тож хто я? (Підсніжник)
11. Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло.
Згодом стало біле- біле
І за вітром полетіло. (Кульбаба)

По вертикалі:
1. На просторах поля золотого
Сині зірочки тремтять.
Мов шматочки неба голубого,
Виграють, виблискують, горять. (Волошка)
2. Повна діжка жита п’ятачком накрита. (Мак)
3. Золотисте ситечко
Покотилось в літечко.
Загляда в віконечко,
Наче справжнє сонечко. (Соняшник)
4. Цвіте травневою порою,
Її знайдеш в затінку лісовому,
На стебельці, як намистинки в ряд,
Квіти духмяні висять. Хто я? (Конвалія).
5. Весною перша прокидається.
А злюща! Жалиться, кусається.
Як добре кип’ятком ошпариш —
Зелений борщ із неї звариш. (Кропива)
6. Ці квітки такі, мов те небо голубе,
Тоненькі, тендітні, ласкаві вони.
Послухай, як срібно дзвенить голосок:
Не треба, не треба зривати квіток. (Пролісок)
7. На стеблинці волохатій
Шість пелюсток лікувальних.
Гарна квітка — навіть в сні.
Хто я? (Сон-трава)
8. Я — ніжно-біла квітка весняна.
В середині гаряче серце пломеніє,
І довге листячко моє
Легенько вітер колихає,
Чудовий аромат квіток моїх
Усюди розвіває.
Хто я? Відгадайте. (Нарцис)

2 коментарі: