пʼятниця, 18 вересня 2015 р.

Кросворд "Дерева та кущі"

По горизонталі:
1. І маленькі, і старенькі
Влітку, взимку, навесні,
Всюди вдягнені гарненько
У зелені сукні всі. (Ялинки)
2. Відгадай, як звать наш дім,
Все про нього розповім.
Стовбур жовтий, мов янтар,
Досягає стеля хмар,
І колючі, й довгі, й тонкі
На гілках зелені голки.
Шишок безліч, та маленькі,
І не довгі, а кругленькі. (Сосна)

3. Навесні зацвіла білим цвітом,
А в жнива — червоним плодом. (Вишня)
4. Видивляється у воду на свою хорошу вроду. (Калина)
5. Стоїть дід над водою
Із чорною бородою. (Бузина)
6. Стрімко вибігли на гору
Дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски.
Звуть подружок цих ... (берізки).

По вертикалі:
1. Я — дерево-красень, а звуть мене ... (ясен).
2. На дереві народився в кожусі,
кожух розірвався, і я на землю впав. (Каштан)
3. Викупана в сонечку,
Стоїть собі донечка.
Бджоли сонячний медок
Дістають з її квіток. (Липа)
4. Весною зеленіла, влітку загоріла,
Восени наділа червоні коралі. (Горобина)
5. Живе один батько і тисячі синів має.
Всім шапки справляє, а сам немає. (Дуб)
6. Заблудилась в верболозі,
Дні і ночі ронить сльози. (Верба)
7. Ти мене не обминай,
А скоріше відчиняй.
Не дивись, що я міцний,
Розіб’єш, а я смачний.
Недарма кладуть в пиріг.
Упізнав? Та я ... (горіх).

Немає коментарів:

Дописати коментар